dimarts, 11 d’octubre del 2011

CROÏSSANTS DE XOCOLATA

A petició de la meva cosina, us apunto la recepta de croïssants de xocolata que és ben senzilla!!!

Ingredients:
- massa de pasta de full (jo compro la cocinera)
- trossets de xocolata






Preparació:
Obrim la massa que normalment és rodona i la dividim en 12 parts iguals (trianglets) a la part més ample del triangle i posem trossets petits de xocolata i ho enrotllem des de la part més ample fins a la més estreta i ja veurem que queda la forma de croïssant! Jo mentre vaig embolicant el croïssants vaig afegint més trossets de xocolata però no massa grans que sinó foraden la pasta de full! Un cop fets tots ja els podem ficar al forn que l'haurem escalfat prèviament a uns 200 º més o menys. Jo ho poso que es faci per dalt i per baix i els minuts de cocció és segons el forn. No us puc dir exactament què triga, es tracta d'anar-los mirant mica en mica perquè no es cremin.

Aquests croïssants de la foto no els vaig pintar però si ho voleu fer , abans d'introduir-los al forn els pinteu amb una mica d'ou.

BON PROFIT!!